REKLAMA
REKLAMA

Dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów kluczowe dla małych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 24 grudnia 2010 08:08

- Z naszej perspektywy ten rok nie był dobry. Drobny handel się nie rozwija, a raczej skupia na tym, jak utrzymać klientów dzięki poprawie standardów obsługi oraz dopasowania asortymentu do oczekiwań kupujących - uważa Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci Promyk.

REKLAMA
- Sklepy nie są w stanie handlować wszystkim, co jest na rynku. Konieczny jest więc wybór optymalnego asortymentu. Trzeba jednak nieustannie

obserwować zachowania konsumentów. Jeśli chodzi o prognozy na przyszły rok, trudno przewidzieć jak rozwinie się sytuacja w branży. Obawiam się samego procesu zmiany stawek VAT. Mam jednak nadzieję, że nadchodzący rok nie będzie gorszy od mijającego - mówi Krzysztof Kowalnik.

  • Andrzej 2010-12-24 18:29:00

    Cytat: "Mam jednak nadzieję, że nadchodzący rok będzie gorszy od mijającego - mówi Krzysztof Kowalnik." czy nie zabrakło tutaj słowa "NIE". Czyżby Pan Krzysztof chciał gorszego roku?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA