Dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów kluczowe dla małych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 24 grudnia 2010 08:08

- Z naszej perspektywy ten rok nie był dobry. Drobny handel się nie rozwija, a raczej skupia na tym, jak utrzymać klientów dzięki poprawie standardów obsługi oraz dopasowania asortymentu do oczekiwań kupujących - uważa Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci Promyk.

- Sklepy nie są w stanie handlować wszystkim, co jest na rynku. Konieczny jest więc wybór optymalnego asortymentu. Trzeba jednak nieustannie

obserwować zachowania konsumentów. Jeśli chodzi o prognozy na przyszły rok, trudno przewidzieć jak rozwinie się sytuacja w branży. Obawiam się samego procesu zmiany stawek VAT. Mam jednak nadzieję, że nadchodzący rok nie będzie gorszy od mijającego - mówi Krzysztof Kowalnik.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Andrzej 2010-12-24 18:29:00

    Cytat: "Mam jednak nadzieję, że nadchodzący rok będzie gorszy od mijającego - mówi Krzysztof Kowalnik." czy nie zabrakło tutaj słowa "NIE". Czyżby Pan Krzysztof chciał gorszego roku?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane