REKLAMA
REKLAMA

Dwa sklepy Czas na Herbatę przechodzą w ręce franczyzobiorców

Autor: dlahandlu.pl 28 maja 2010 12:04

Ogólnopolska sieć sprzedaży herbat wysokogatunkowych Czas na Herbatę jest w trakcie finalizacji dwóch umów sprzedaży swoich sklepów franczyzobiorcom. - Kolejne, zaawansowane rozmowy są w toku. Będziemy realizować strategię sprzedaży większości sklepów firmowych, ponieważ zarządzanie siecią franczyzową jest dla nas bardziej korzystne niż prowadzenie własnych placówek - mówi Marta Głowska, dyrektor działu sprzedaży firmy Progressive, zarządzającej siecią Czas na Herbatę.

REKLAMA

Według koncepcji Progressive franczyzobiorca będzie kupował działający już sklep, który przynosi określone dochody. To zdaniem firmy bezpieczne rozwiązanie dla potencjalnych inwestorów.

Osoby zainteresowane współpracą z Progressive, powinny mieć na inwestycję 6-10 tys. zł jeśli chcą otworzyć punkt z herbatami. W przypadku tradycyjnego sklepu w centrum handlowym o powierzchni 15-25 mkw. koszt wzrasta do kwoty 50-90 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani opłat bieżących, a jedynie za dostarczany do sklepu na wyłączność towar.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA