Dyrektor Detalu Polskiego o planach rozwoju

Autor: www.dlahandlu.pl 20 sierpnia 2014 10:36

Dyrektor Detalu Polskiego o planach rozwoju

- W chwili obecnej mamy zrzeszonych ponad 700 podmiotów, jednak nasze plany sięgają dużo dalej. Planujemy systematyczny wzrost ilości przedsiębiorców działających pod naszymi auspicjami. Będą to tak jak dotychczas sklepy stabilne finansowo, gotowe do zmiany wizualizacji i przyjęcia know-how, które oferujemy - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Krystian Kruk, dyrektor handlowy spółki Detal Polski.

Detal Polski to sieć skupiająca wokół siebie sklepy działające pod szyldem Kropka, Dobry Sklep, Bingo, Piotruś Pan, Poziomka, Fresz oraz Sedal Partner.

- W większości są to małe, ale prężnie działające placówki handlowe z tradycyjną sprzedażą "zza lady". Kilkanaście sklepów to duże markety samoobsługowe, których powierzchnia oscyluje pomiędzy 300 a 1000 mkw. Dzięki dużemu zaangażowaniu wszystkich stron uczestniczących w procesie tworzenia i ulepszania wspólnego biznesu (sklep, operator, sieć, producent) pierwszą połowę roku oceniamy dobrze. Mają na to wpływ nie tylko częste akcje promocyjne, które organizujemy cyklicznie dla konsumentów, ale także sprzedawane przez nas marki własne, czyli produkty "Farma", "Bonna" oraz "Sadów" - mówi Krystian Kruk.

- W drugiej połowie roku zwiększymy ilość akcji promocyjnych oraz dostępnych indeksów. Podpiszemy również umowy z kolejnymi uczestnikami i nowymi producentami, gdyż wierzymy, że w grupie tkwi siła, która gwarantuje osiągnięcie sukcesu - dodaje nasz rozmówca.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane