Dyrektor FJ: Koniunktura w handlu odzwierciedla sytuację gospodarczą w kraju

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2011 07:56

Dyrektor FJ: Koniunktura w handlu odzwierciedla sytuację gospodarczą w kraju

- Trwają ostatnie przygotowania do wprowadzenia pakietu dla franczyzobiorców. Prawdopodobnie uda się nam go wprowadzić w ciągu miesiąca - powiedział Gerard Marciniak, dyrektor ds. marketingu sieci FJ. Program ma pozwolić franczyzobiorcom na zwiększenie obrotów, umocnienie pozycji rynkowej, a także zachęci niezależne sklepy do przystąpienia do sieci.

Dyrektor FJ dodał, że koniunktura w handlu odzwierciedla sytuację gospodarczą w kraju. - Czy się poprawi? Tego nie wiemy. Na pewno zauważalna jest ekspansja dyskontów, które są w tej chwili najgroźniejszym konkurentem - mówi Gerard Marciniak.

FJ to grupa sklepów współpracująca z firmą F.J. Marketing Concept na zasadach umowy franczyzowej.
F.J. Marketing Concept świadczy usługi marketingowe wielu producentom branży FMCG. Specjalizuje się w marketingu kooperacyjnym. Obecnie posiada około 300 umów ze sklepami spożywczymi z Warszawy i okolic.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane