REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor FJ: Koniunktura w handlu odzwierciedla sytuację gospodarczą w kraju

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2011 07:56

Dyrektor FJ: Koniunktura w handlu odzwierciedla sytuację gospodarczą w kraju

- Trwają ostatnie przygotowania do wprowadzenia pakietu dla franczyzobiorców. Prawdopodobnie uda się nam go wprowadzić w ciągu miesiąca - powiedział Gerard Marciniak, dyrektor ds. marketingu sieci FJ. Program ma pozwolić franczyzobiorcom na zwiększenie obrotów, umocnienie pozycji rynkowej, a także zachęci niezależne sklepy do przystąpienia do sieci.

REKLAMA
Dyrektor FJ dodał, że koniunktura w handlu odzwierciedla sytuację gospodarczą w kraju. - Czy się poprawi? Tego nie wiemy. Na pewno zauważalna jest ekspansja dyskontów, które są w tej chwili najgroźniejszym konkurentem - mówi Gerard Marciniak.

FJ to grupa sklepów współpracująca z firmą F.J. Marketing Concept na zasadach umowy franczyzowej.
F.J. Marketing Concept świadczy usługi marketingowe wielu producentom branży FMCG. Specjalizuje się w marketingu kooperacyjnym. Obecnie posiada około 300 umów ze sklepami spożywczymi z Warszawy i okolic.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA