Dyrektor Makro na VI FRSiH: 15 proc. z 2 tys. sklepów Odido to prawdziwy convenience

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 11:26

Dyrektor Makro na VI FRSiH: 15 proc. z 2 tys. sklepów Odido to prawdziwy convenience

- Sieć Odido dopasowuje koncept do otoczenia i rynku lokalnego. Mamy już 2 tysiące sklepów, z czego 15 proc. to prawdziwy convenience, ponieważ wyróżnia się określonym profilem, asortymentem czy godzinami otwarcia - powiedział Marc Dherment, menadżer ds. franczyzy, Makro Cash & Carry Polska SA podczas debaty pt. "Convenience - globalny trend w Polsce" w ramach VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Jak wymienił Marc Dherment, oprócz sklepów typu convenience w sieci Odido działają sklepy osiedlowe i tzw. "wiejskie". - Nasza strategia jest prosta - chcemy być jak najbliższej klientów i wsłuchiwać się w ich potrzeby, dlatego równolegle rozwijamy te trzy rodzaje sklepów - komentował Dherment.

- To co dla nas istotne to nie liczba sklepów, ale długotrwały rozwój. Zamierzamy utrzymywać bardzo wysoką dynamikę otwarć, ale stawiamy głównie na zasięg - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane