Dyrektor sieci Bingo: Miękka franczyza jest w odwrocie

Autor: www.dlahandlu.pl 11 października 2011 10:48

Dyrektor sieci Bingo: Miękka franczyza jest w odwrocie

- Nasze sklepy prowadzimy na zasadach miękkiej franczyzy. Taka forma współpracy jest jednak w odwrocie patrząc na panujące na rynku trendy - mówi Jarosław Jakubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Bingo.

- Luźna franczyza będzie zarezerwowana dla mniejszych, głównie wiejskich sklepów, o zdecydowanie mniejszym potencjale sprzedażowym. Z takimi placówkami nie podpisujemy umowy o obligatoryjnym zatowarowaniu. Twarda franczyza daje możliwość lepszej negocjacji cen i promocji z producentami, a w konsekwencji lepsze warunki zakupowe dla partnerów handlowych. Zwiększa też lojalność uczestników, co w konsekwencji przyczynia się do sprawniejszego funkcjonowania sieci.
Dla sklepów Bingo nie będziemy zmieniać modelu franczyzy. Podpisaliśmy jednak umowę z Detalem Polskim. Na jej podstawie będziemy rozwijać na terenie Rzeszowa sieć Kropka - według wstępnej koncepcji, będzie to franczyza twarda - dodaje Jarosław Jakubowski.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Mariusz Barczak franczyzo 2016-11-04 12:18:21

    Twarda franczyza jest tylko i wyłącznie korzystna dla franczyzodawcy. A franczyza jest partnerstwem z wzajemną lojalnością. O rozwiązaniach, o których wspomina Pan Jakubowski, można powiedzieć, że jest to zabawa w agencyjny biznes, gdzie ponosi się sporą odpowiedzialność za powodzenie przedsięwzięcia, natomiast - de facto - jest się pracownikiem sieci. Stanowczo nie polecam

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane