Dyrektor sieci Topaz: Marka Lubię dobrze się sprzedaje

Autor: www.dlahandlu.pl 1 kwietnia 2014 13:45

Dyrektor sieci Topaz: Marka Lubię dobrze się sprzedaje

- Połączenie sił w Grupę Handlową PL Plus ma służyć budowaniu konkurencyjności w odniesieniu do dyskontów. Nasze sieci nadal pozostają autonomiczne i z własnymi nazwami, ale zacieśniamy współpracę w ramach zakupów i wspólnej dystrybucji. Taka współpraca zwiększa nasze możliwości operacyjne i negocjacyjne, ale jej najważniejszy element to tworzona wspólnie marka własna Lubię - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl dyrektor generalny sieci sklepów Topaz, Jarosław Bielińśki.

- Brand powstał pod koniec 2013 roku i bardzo duża ilość produktów Lubię jest już na naszych półkach. To między innymi kasze, oleje, przetwory, czekolady. Docelowo marka Lubię obejmie ok. 150 pozycji asortymentowych, już teraz możemy powiedzieć, że jej utworzenie było bardzo trafną decyzją - notujemy duże zainteresowanie i dobrą sprzedaż. Klienci polubili produkty Lubię, bo to dobra jakość w korzystnej cenie - dodaje Jarosław Bieliński.

Spółka GH PL Plus, wspólne przedsięwzięcie Bać Pol, Piotr i Paweł oraz Topaz. Cel długoterminowy Grupy to zintegrowanie wokół projektu minimum 2.500 placówek detalicznych kanału tradycyjnego, co stworzy alternatywę wobec obecnych liderów rynku.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane