PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dyrektor sieci Topaz: Przez aktywność dyskontów polityka promocyjna koncentruje się wokół niskich cen

Autor: www.dlahandlu.pl 14 marca 2012 10:03

Dyrektor sieci Topaz: Przez aktywność dyskontów polityka promocyjna koncentruje się wokół niskich cen

- Rosnąca konkurencja zmusza do wzmożonych działań promocyjnych i jeszcze większej wnikliwości w obserwacji rynku. Przez aktywność dyskontów polityka promocyjna jeszcze mocniej koncentruje się wokół niskich cen oraz bardzo precyzyjnego wyboru produktów promocyjnych. Naszą przewagą nad dyskontami o rozległych strukturach jest możliwość szybszego reagowania - mówi w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl dyrektor generalny sieci sklepów Topaz, Jarosław Bieliński.

- Z racji targetu Topaz korzysta przede wszystkim z bezpośrednich form reklamy. Regularnie docieramy do klientów z gazetkami (trzy edycje miesięcznie) i ulotkami. Jesteśmy również obecni w lokalnych mediach, mamy dużą ilość nośników outdoorowych, we wszystkich sklepach Topaz funkcjonuje POS TV. Organizujemy wiele akcji dodatkowych, w tym zwłaszcza specjalne działania promocyjne dedykowane stałym klientom. Nasze loterie z cennymi nagrodami (Zima z Topazem i Lato z Topazem) - dla posiadaczy Kart Stałego Klienta cieszą się ogromną popularnością - dodaje Jarosław Bieliński.

- Musimy jakoś współistnieć z dyskontami, choć ich co raz większa ilość z pewnością nie cieszy. Warto jednak podkreślić, że Topaz to na własnym terenie naprawdę silna marka. Ponadto niezmiennie oferująca dobrą jakość i atrakcyjne ceny, a przy tym szeroki wybór asortymentu. Konsumenci to doceniają i mają do nas zaufanie. Widać to w rosnącej liczbie stałych klientów, których jest obecnie już ponad 120 tys. - mówi dyrektor generalny sieci Topaz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane