Dyrektor Tradisu: Handel tradycyjny wciąż ma duży potencjał

Autor: www.dlahandlu.pl 27 września 2011 12:35

- Małe sklepy wciąż znikają z polskiej mapy handlowej, ale ich procentowy udział w rynku jest mniejszy zaledwie o 10 proc. To pokazuje wielki potencjał handlu tradycyjnego, którego nie wyprą sieci wielkopowierzchniowe - uważa Rafał Melanowicz, członek zarządu i dyrektor sprzedaży Tradisu.

- Prawdą jest jednak, ze małe sklepy nie poradzą sobie same, bez wsparcia silnego partnera. Do nich właśnie kierujemy swój najnowszy projekt sieci sklepów partnerskich Minutka. Będziemy starannie dobierać partnerów, kluczowa jest przede wszystkim dogodna lokalizacja. Partnerzy nie poniosą kosztów przystąpienia do sieci, nie licząc miesięcznej opłaty w wysokości 90 zł. Minium zakupowe w halach cash&carry to 10 tys. zł miesięcznie - dodaje Rafał Melanowicz.

Przedstawiciele handlowi Tradisu od października będą intensywnie poszukiwać partnerów dla sieci Minutka. - Na rynku wciąż jest kilkanaście tys. sklepów tradycjnych, duże sieci nie przejmą tego rynku. Do swojej oferty będziemy przekonywać również sklepy należące do konkurencji. Warunek jest jeden: sklep nie może być związany z dwoma sieciami jednocześnie - mówi dyrektor sprzedaży Tradisu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane