PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dyskont i sklep osiedlowy - nowe formaty w portfolio SPS Handel

Autor: www.dlahandlu.pl 25 czerwca 2013 13:22

Dyskont i sklep osiedlowy - nowe formaty w portfolio SPS Handel

SPS Handel oprócz sieci Zielony Sklep chce rozwijać jeszcze trzy inne koncepty: BIT, PRIM oraz Wiejską Wędzarnię. Największy nacisk zostanie położony na PRIM, który w założeniu jest siecią dyskontową.

Koncept BIT działa na rynku od około roku. Obecnie liczy 30 sklepów zlokalizowanych w północno-wschodniej Polsce. Są to głównie osiedlowe sklepy spożywcze prowadzone na zasadzie ajencji. Największa placówka liczy ok. 300 mkw.
Pod logo Wiejska Wędzarnia funkcjonuje jeden sklep w Ostrołęce. Sprzedawane są w nim głównie: świeże mięso i wędliny oraz produkty ekologiczne.

- Największy nacisk chcemy położyć na rozwój dyskontowego konceptu PRIM. Obecnie pod tym logo działa 5 sklepów w rejonie północno-wschodniej Polski, ale chcemy aby te sklepy działały docelowo w całym kraju. PRIM to sklepy większe od BIT o powierzchni do 1000 mkw. - wyjaśnia Daniel Szczęsny z SPS Handel.

SPS Handel S.A. to firma zajmująca się od 1998 roku dystrybucją produktów spożywczych w całym kraju. Zaopatruje hurtownie, sieci handlowe oraz odbiorców detalicznych. Od początku swojej działalności jest również eksporterem do krajów Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. Od 1998 roku zarządza też własną siecią sklepów pod marką „Zielony Market". Pod koniec 2010 roku firma pozyskała partnera finansowego - grupę Resource Partners. Na mocy umowy fundusz objął mniejszościowy pakiet akcji SPS Handel S.A. o wartości 60 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane