Dystrybutor alkoholi powiększa sieć sklepów patronackich

Autor: dlahandlu.pl 5 lipca 2010 12:38

Firma Barlan Beverages Group, dystrybutor alkoholi pod koniec ubiegłego roku stworzyła projekt współpracy pod nazwą Sieć Sklepów Patronackich, w ramach którego sklepy do współpracy dobierane są według wartości obrotów.

Wśród sklepów, które współpracują z firmą w ramach partnerstwa są Api Market, Semi, Delikatesy Planeta. A ostatnio dołączyła sieć supermarketów Warus, która ma kilka placówek w Warszawie, w tym w  Ursusie, na Ochocie i Ursynowie. O przyłączeniu do projektu decyduje zainteresowanie sklepu, ale także akceptacja dystrybutora, który sprawdza, czy sklep dotychczas wywiązywał się z płatności, a także jakie obroty realizuje. W ramach współpracy Barlan oferuje kredyt kupiecki i rabaty uzależnione od osiąganych obrotów.

Barlan Beveragers Group to prywatna grupa produkcyjno-dystrybucyjna w segmencie napojów alkoholowych i bezalkoholowych: piwa, wina oraz alkoholi mocnych. Firma oferuje także własne marki piw specjalistycznych, m.in. Koźlak, Jurand. Dostarcza napoje do ponad 1000 sklepów detalicznych oraz 50 specjalistycznych hurtowni.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane