Dystrybutor artykułów spożywczych rozwija system lojalnościowy dla sklepów

Autor: dlahandlu.pl 18 lutego 2011 11:51

Spółka Rovita, dystrybutor artykułów spożywczych, powołał nową spółkę o nazwie PrimoPartner, której zadaniem będzie realizacji projektu rozbudowy systemu lojalnościowego playback m.in. dla sklepów spożywczych pod tą samą nazwą.

Rovita S.A. jest spółką prowadzącą dystrybucję artykułów spożywczych na terenie polski.  Firma działa od 1991 roku i zdobywa doświadczenie w handlu artykułami FMCG. Prowadzimy sprzedaż towarów z dowozem do klienta w ciągu 24 godzin. Zasięg działania to województwa: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie, lubelskie i mazowieckie. W portfolio jest ok. 6500 pozycji asortymentowych od ponad 90 producentów. Firma posiada również sklep internetowy, umożliwiający składanie zamówień on-line przez całą dobę 7 dni w tygodniu oraz halę cash&carry w Jaśle.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane