Dystrybutor FMCG rusza z drugą siecią delikatesów

Autor: www.dlahandlu.pl 3 lipca 2013 13:05

Dystrybutor FMCG rusza z drugą siecią delikatesów

Piotruś Pan - firma zajmująca się dystrybucją artykułów nabiałowo-spożywczych - ruszyła z drugą siecią detaliczną. Oprócz Delikatesów Bingo firma stworzyła nowy koncept - Delikatesy Piotruś Pan. Obie sieci są rozwijane na zasadach franczyzy.

Obecnie pod nowym logo funkcjonuje około 20 sklepów, najwięcej w Przymyślu, gdzie spółka ma swoją siedzibę. Firma przygotowuje właśnie stronę internetową dla nowego konceptu, a niedawno wystartowała z ofertą franczyzy.

Firma Piotruś Pan rozpoczęła swoją działalność handlową w 1995 roku. Początkowo jako lokalny dystrybutor artykułów nabiałowych. W ciągu 17 osiągnęła pozycję jednego z liderów w województwie podkarpackim w kategorii dystrybucji nabiału, artykułów ogólnospożywczych oraz napoi i alkoholi, co pozwoliło jej uplasować się w pierwszej 40-ce największych firm Podkarpacia. Spółka oferuje w dwóch hurtowniach ponad 7000 pozycji asortymentowych. Zasięg działania obejmuje województwo podkarpackie, część województwa małopolskiego oraz lubelskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane