Działania na rzecz lokalnej społeczności formą promocji sklepu Sudawia

Autor: dlahandlu.pl 2 września 2010 14:27

Właściciele sklepu Sudawia z żywnością ekologiczną oraz franczyzobiorcy Produktów Benedyktyńskich na warszawskim Mokotowie zdecydowali się wyróżnić na rynku nie tylko zdrową ofertą wyselekcjonowanych produktów, ale także niekonwencjonalnymi formami przyciągania klientów do sklepu.

11 września sklep organizuje 'Święto Racławickiej',w ramach którego odbędzie się piknik archeologiczny, koncert i spotkania z autorami książek o kuchni dawnej. Dodatkowo dla uczestników Święta Racławickiej dostępny będzie bezpłatny pakiet badań oferowany przez Centrum Kardiologiczne Allenort i aptekę.

W marcu sklep organizował dla klientów malowanie jajek w towarzystwie pisankarek z Podlasia oraz koncert śpiewów ludowych Polesia. W grudniu odbywało się kolędowanie oraz koncerty jazzowe. Zdaniem specjalistów klienci zainteresowani zdrową żywnością do sklepu, podatni są na nietypowe formy związywania klienta ze sklepem, bo oczekują oni nie tylko ekologicznych produktów, ale także towarzyszącej temu filozofii działania. Jest nią bardziej aktywne spędzanie czasu, poszukiwanie tradycyjnych, zapomnianych receptur i form towarzyskiego odbierania rzeczywistości.

Właściciele placówek przyznają, że takie działania generują duże zainteresowanie klientów i budzą ich lojalność. Podobne działania doradzają specjaliści związani z Makro w ramach programu 'Tu mieszkam, tu kupuję', który ma wzmocnić sprzedaż w lokalnych sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane