Dzięki multifacingowi wzrasta sprzedaż prasy o 250 proc.

Autor: dlahandlu.pl 7 grudnia 2010 15:50

W salonikach prasowych Kolportera sprawdza się zabieg promocyjny tzw. multifacing, czyli wielokrotna ekspozycja okładki tego samego czasopisma. Dzięki jego zastosowaniu sprzedaż wzrasta nawet o 250 procent.

- W punktach Kolportera stosowanie multifacingu jest możliwe zarówno w witrynie, jak i wewnątrz saloniku. Umożliwiają go regały przystosowanie do tego typu ekspozycji - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera Sieci Handlowe. - Wewnątrz saloniku efekt jest dodatkowo wzmacniany za pomocą specjalnej listwy umieszczonej na półce z wielokrotną ekspozycją. Opatrzona jest ona bardzo wyraźnym napisem „Polecamy" - dodaje Piotr Lech.
-  W przypadku zastosowania tych nośników sprzedaż wzrasta o ponad 100 procent informuje Piotr Lech. - Wydawcom udostępniamy również miejsce pod ich własne ekspozytory. Sieć saloników prasowych Kolportera Sieci Handlowe liczy obecnie ponad 900 placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane