Dzięki nowym technologiom także małe sklepy mogą zdobyć klientów biznesowych

Autor: dlahandlu.pl 29 września 2010 15:21

Zdaniem Grzegorza Zbrożka, dyrektora ds. rozwoju produktów w firmie Zebra Technologies szansą dla małych sklepów są takie technologie, które pozwalają pozyskać i oszczędzić czas obsługi klienta biznesowego.

- W małych miejsowościach zdarza się, że klienci robią zakupy także na potrzeby firm. Właściciele małych biur kupują tam herbartę, kawę, wodę, bo nie opłaca im się jechać po te zakupy za każdym razem do dużego centrum handlowego. Jednak często taki klient traci mnóstwo czasu przy kasie, bo oczekują na wypisanie faktury. Dzięki nowym rozwiązaniom, takim jak drukarki mobilne, klient biznesowy może być obsłużony w o wiele krótszym czasie - mówi Grzegorz Zbrożek z Zebra Technologies. Urządzenia te mają wbudowany skaner, który może pobrać informacje z kodu kreskowego klienta, na którym zapisane są dane firmy: nazwa, adres, numer NIP i wydrukować fakturę w takim samym czasie, jak drukuje się zwykły paragon. Oszczędza to czas potrzebny na wpisanie danych i ewentualne przesłanie faktury na adres klienta oraz oczekiwanie na przelew z zapłatą. Dzięki połaczeniu systemu informatycznego, skanera i mobilnej drukarki procesy sprzedaży i fakturowania zachodzą automatycznie i w tym samym czasie.

Jak zaznacza Grzegorz Zbrożek nie chodzi tylko o to, że klient biznesowy będzie traktował dany sklep jako nowoczesny i oferujący mu odpowiedni towar. Dla sklepu oznacza to także zysk w postaci skróconego czasu przeznaczonego na obsługę pojedynczego klienta.

Zebra Technologies rozmawia z sieciami stacji benzynowych odnośnie wprowadzenia takiego rozwiązania. Firma prezentowała swoje urządzenia także franczyzobiorcom sieci, działających w ramach Eurocash.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane