E-sklep Spiżarnia liczy na dwukrotny wzrost sprzedaży przed Wielkanocą

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2011 12:48

- Liczę, że przed świętami wielkanocnymi sprzedaż wzrośnie, obrót dzienny jest wówczas wyższy nawet o 250 proc. w porównaniu do zwykłych dni. Niemniej z naszego punktu widzenia najlepszym czasem jest Boże Narodzenie i koniec roku. Wtedy sprzedajemy najwięcej koszy prezentowych - mówi Beata Martynowska, właścicielka e-sklepu Spiżarnia.net.

Właścicielka Spiżarni uważą, że termin świąt nie będzie miał wpływu na wielkość sprzdaży. - To bardziej istotny czynnik dla sklepów stacjonarnych. Bliskość majówki nie będzie miała większego znaczenia dla sklepu internetowego - dodaje Beata Martynowska.

Spiżarnia prowadzi sklep internetowy spiżarnia.net.pl oraz dystrybuuje produkty pod własną marką w sieciach delikatesów i sklepów
specjalistycznych.
W asortymencie sklepu znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery, miody pitne, a także przetwory takie jak ćwikła,
kwaszona kapusta lub zakwas na żur.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane