REKLAMA
REKLAMA

Egzotyczne owoce w ofercie przekonują do jakości sklepu

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2010 09:20

Zagraniczne owoce i warzywa na półkach powinien mieć każdy sklep, który chce uchodzić w oczach klientów za nowoczesny.

REKLAMA

Karczochy, kapary, szparagi, mango czy papaja nie dają wysokich marż. Przekonują jednak klientów, że sklep jest świetnie zaopatrzony i można na niego liczyć w najtrudniejszych sytuacjach. - Uważam, że takie produkty urozmaicają ofertę, pokazują, że staramy się poszukiwać nowości, że dbamy o klientów. Zdarza się, że egzotyczne owoce nie znajdują nabywców, jednak warto ponieść taką, niewielką stratę w imię zadowolenia kupujących - przekonuje właścicielka sklepu z Pruszkowa.

Z zagranicznymi warzywami i owocami łączy się potrzeba edukacji klientów. - Często kupujący oglądają coś, ale odkładają, bo nie wiedzą "jak to się je". Dlatego ważne jest, aby personel był czujny i doradził klientowi. Przykładowo mango nie kosztuje majątku, a jeśli jest dojrzałe powinno
smakować każdemu. Tylko, że wiele osób unika zakupów towarów, których nie znają. Dlatego wyszukuje w Internecie sposoby obierania, podawania towarów, o których wiem niewiele - twierdzi sprzedawczyni.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA