REKLAMA
REKLAMA

Ekrany multimedialne w salonach Kolportera

Autor: pr/dlahandlu.pl 13 listopada 2013 13:23

Dzięki współpracy Kolportera z firmą Make Sense Media DOOH w 205 salonikach prasowych i salonach Top-Press uruchomiono na monitorach telewizyjnych emisję materiałów reklamowych, najświeższych informacji, prognozy pogody oraz bieżących kursów walut.

REKLAMA

Ekrany zainstalowane w punktach własnej sieci handlowej są dla Kolportera dodatkowym kanałem komunikacji z klientami. - Blok programowy emitowany przez Make Sense Media DOOH traktujemy również jako narzędzie reklamy i autopromocji, będące alternatywą dla ulotek reklamowych czy gazetek promocyjnych - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w departamencie sieci własnej Kolportera. - To szybki i skuteczny sposób na zaprezentowanie oferty zarówno naszej, jak i naszych partnerów, a wśród nich wydawnictw prasowych i dostawców produktów dostępnych przy kasie.

- Reklama w miejscu sprzedaży jest bardzo skuteczna, ponieważ wykorzystuje gotowość klientów do kupowania. Kolporter to kolejna firma, z którą podjęliśmy współpracę. Możemy już oferować reklamy na monitorach w prawie 1000 miejscach w całej Polsce - podkreśla Lorenz van der Stam, prezes Make Sense Media DOOH.

Ekrany zostały zainstalowane w salonikach prasowych i Top-Pressach zlokalizowanych w galeriach i pasażach handlowych, a także na stacjach warszawskiego metra.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA