Eksperci: Handel musi nadążać za zachowaniami klientów

Autor: forsal.pl 8 listopada 2013 09:49

Maryla Karczewska-Czapska z Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach uważa, że handel musi nadążać za zmieniającymi się zachowaniami klientów. Zwróciła uwagę, że nastolatkowie zupełnie inaczej dokonują wyborów niż osoby starsze. Bardzo często na bieżąco porównują ceny i produkty w sklepach stacjonarnych z ofertą internetową tymczasem większość osób starszych potrzebuje ciągle dotknąć produkt, który kupuje - podaje portal forsal.pl.

Dyrektor Zrzeszenia Handlu i Usług w Siedlcach Ligia Marciniuk oceniła, że w dobie powstających galerii handlowych i tzw. second handów w najtrudniejszej sytuacji znajdują się tradycyjne sklepy rodzinne. Dla nich szansą na zrekompensowanie odpływu klientów staje się internet. Podkreśliła, że wielu siedleckich kupców rozpoczęło już równoległą sprzedaż swoich produktów przez internet dzięki czemu ich obroty znacząco wzrosły - informuje forsal.pl.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane