Ekspert: Kluczem do sprzedaży pieczywa są innowacyjne sposoby ekspozycji

www.portalspozywczy.pl 25 września 2014 14:19

Ekspert: Kluczem do sprzedaży pieczywa są innowacyjne sposoby ekspozycji

Widać zauważalne zmiany w zachowaniach polskich klientów przy zakupie pieczywa. Już blisko 60 proc. Polaków kieruje się przy wyborze pieczywa jego świeżością i wyglądem - ocenia Andrzej Piętka z Akademii Wypieków.

W przypadku zakupów pieczywa "do domu", wzrasta popularność chleba wypiekanego w sklepie, gdzie istotną rolę odgrywa wypiek na oczach konsumentów i zapach.

- Z naszych badań wynika, że blisko 70 proc. wybierających pieczywo osób i decydujących o zakupie w sklepie stanowią kobiety i aż 20 proc. z nich zwraca uwagę na skład chleba. Taki trend jest korzystny dla polskich konsumentów. Coraz więcej osób świadomie kupuje żywność, czytając etykiety i wybierając uważniej produkty - komentuje Andrzej Piętka.

Jak dodaje ekspert Akademii Wypieków, świeżość pieczywa, jego dobry smak i wysoka jakość to najważniejsze czynniki przy planowaniu strategii sprzedaży pieczywa w sklepie. Piętka zwraca uwagę, że warto szukać najkorzystniejszych rozwiązań w fazie planowania wypieku pieczywa w punkcie sprzedaży i innowacyjnych sposobów jego efektywnej ekspozycji. Jego zdaniem, kluczem do sukcesu sprzedażowego jest "zawładnięcie pięcioma zmysłami klienta" przy stoisku piekarniczym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane