Ekspert PIH: Innowacyjnych produktów marki własnej będzie przybywać

Autor: PIH 15 lipca 2015 11:50

- Kupcy oraz osoby zarządzające markami własnymi w sieciach handlowych poszukują pomysłów na innowacje, zarówno na poziomie samych produktów jak i opakowań, ekspozycji a także komunikacji. Powodów tak dużego zainteresowania innowacjami w makach własnych jest kilka, a główny to dojrzewanie segmentu private labels oraz wchodzenie w kolejne cykle jego rozwoju - uważa Dorota Kałowska, ekspert PIH.

- Dotyczy to również Polski, w której będziemy mieli z czasem coraz mniej produktów ‘me too’ na rzecz innowacyjnych, angażujących i trwale budujących lojalność konsumentów marek własnych. Bowiem każdy, kto rzetelnie przygląda się polskiemu konsumentowi , prędzej czy później musi dojść do wniosku, że jedyną szansą na zbudowanie możliwie trwałej relacji z klientem jest dostarczenie mu wartości dodanej w stosunku do produktu bazowego. Jak widać, dotyczy to nie tylko marek narodowych ale i private labels - dodaje Dorota Kałowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane