PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Eurocash rusza z kolejną edycją Megaloterii, nagrodzi również franczyzobiorców

Autor: www.dlahandlu.pl 24 kwietnia 2014 11:12

24 kwietnia startuje nowa edycja Megaloterii, ogólnopolskiej akcji promocyjnej obejmującej ponad 8.300 sklepów zrzeszonych w sieciach franczyzowych Grupy Eurocash.

W nowej edycji Megaloterii, podobnie jak w loterii trwającej od września 2013 r. do stycznia 2014 r., udział weźmie większość sklepów abc, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, EuroSklep oraz Gama. Akcja promocyjna obejmie ponad 8.300 placówek i potrwa do września br.

Aby wziąć udział w Megaloterii, wystarczy, że konsument zrobi zakupy za 10 zł, a na paragonie znajdzie się przynajmniej jeden produkt ze specjalnej gazetki promocyjnej. Po zakupie należy wypełnić kupon loteryjny, wrzucić go razem z paragonem do specjalnej urny.

Megaloteria to jedno z wielu nowoczesnych narzędzi, jakie Grupa Eurocash oferuje swoim klientom, czyli tradycyjnym sklepom detalicznym, wspierając ich rozwój i budowę przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku. - Dzięki tej akcji, lokalni przedsiębiorcy, którzy najczęściej dysponują ograniczonymi własnymi budżetami marketingowymi, a muszą walczyć o klientów z sieciami dyskontów oraz hipermarketami, otrzymują od nas wsparcie m.in. w postaci kampanii reklamowej w ogólnopolskiej telewizji. Z kolei konsumenci, robiąc zakupy w swoim lokalnym sklepie, mogą uczestniczyć w największej loterii polskiego handlu detalicznego - mówi Luis Amaral, prezes Eurocash.

Tylko w pierwszym tygodniu trwania Megaloterii, czyli do końca kwietnia, Grupa Eurocash planuje emisję ponad 1.100 spotów telewizyjnych reklamujących loterię. Biorący udział w promocji franczyzobiorcy otrzymają ponadto pełne wsparcie akcji w samym sklepie, w tym niezbędne materiały promocyjne oraz logistykę.

- Do sklepów uczestniczących w pierwszej edycji Megaloterii dostarczyliśmy 310 ton materiałów promocyjnych. Dzięki reklamie w ogólnopolskiej telewizji dotarliśmy do niemal 30 milionów konsumentów. Do zwycięzców odjechało 100 samochodów Skoda Citigo. Ponadto wręczyliśmy nagrody za zaangażowanie dla pracowników 100 sklepów biorących udział w promocji - po 1000 zł dla personelu każdej zwycięskiej placówki - podsumowuje Piotr Janiszewski, menadżer ds. PR Grupy Eurocash.

W nowej edycji Megaloterii Grupa Eurocash również zamierza nagradzać zarówno konsumentów, na których czeka 100 samochodów Seat Mii, jak i franczyzobiorców.
Dwukrotnie w czasie trwania Megaloterii 250 sklepów, w których wrzuconych zostanie najwięcej kuponów loteryjnych, otrzyma po 1000 zł dla załogi sklepu.  Ponadto, pięć razy w czasie trwania akcji 20 sklepów, które osiągną największą sprzedaż produktów promocyjnych w przeliczeniu na 1 metr kwadratowy, otrzymają po 1000 zł na promocję sklepu. Łącznie Eurocash rozda 100 takich nagród.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane