PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Eurocash z nowym pomysłem na 1minute. Innowacje mają przyciągnąć młodych

Autor: www.dlahandlu.pl 26 września 2016 17:19

Eurocash z nowym pomysłem na 1minute. Innowacje mają przyciągnąć młodych fot. materiały prasowe Eurocash

Eurocash przygotowało nowy koncept dla placówek z logo 1 minute. Sklepy mają działać w formule convenience - z asortymentem ready to eat, ready to drink, ready to cook. Na razie firma testuje koncept w 9 placówkach w największych miastach w Polsce.

REKLAMA

Oferta sklepów ma się opierać o porcjowane propozycje na posiłki na śniadanie, lunch, obiad i kolację, w tym na kawie, sokach, kanapkach, frytkach belgijskich, hot-dogach, kurczakach z rożna i zupach i łatwych do odgrzania porcjach obiadowych. Sklepy mają być prowadzone w formule franczyzowej. - Moglibyśmy bez problemu otworzyć 500-1000 sklepów własnych 1 minute, ale wolimy to robić w formule partnerstwa franczyzowego. Działając w detalu wykorzystujemy pewne synergie z hurtem, ale zawsze działamy na rzecz naszych klientów - niezależnych sklepów - a nie przeciwko nim - skomentował Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash. Jak zaznaczył koncept nowego sklepu 1 minute został stworzony od zera włącznie z ofertą produktową

Eurocash inwestuje w nowoczesne koncepty takie jak 1 minute czy drogerie Kontigo, aby przyciągnąć w ten sposób do biznesu młode pokolenie przedsiębiorców, które przejmuje sklepy od swoich rodziców.

Przypomnijmy, 19 czerwca 2014 roku spółka zależna od Eurocash - Eurocash Convenience zawarła z HDS Polska oraz spółką Relay Duo umowę franczyzową na podstawie której ECC będzie miał prawo do wykorzystywania znaku towarowego „1minute" do rozwoju na terenie Polski sieci sklepów detalicznych pod marką „1minute" zgodnej z koncepcją sklepu opracowaną przez HDS i wykorzystywaną w blisko 70 sklepach pod tym szyldem.

Nabycie kontroli nad spółką prowadzącą sieć sklepów pod marką „Inmedio" oraz zawarcie umowy franczyzowej na rozwój sieci 1minute stanowiło kolejny element polityki akwizycyjnej Grupy Eurocash - umożliwiło rozwój Grupy w segmencie convenience.

  • marek 2016-09-28 08:32:05

    Odgrzewany komplet, media pisaly o tym już lata temu, a wciąż widac tylko sklepy testowe. Coś chyba nie tak idzie z rozwojem konceptu.

  • bercik 2016-09-27 20:34:16

    Oczywiscie ze ec nie swoich sklepow bo woli cale ryzyko i konsekwencje xa niepowodzenie zwalic na franczyzobiorow ktorym zawsze obiecuje sie zlote gory a na koncu wypisyje sie weksel do splacenia zobowiazan wobec ec jak pomysl nie wypali.... oto cala prawda wszystkich tych innowacji wprowadzanych przez ec!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA