Faktoria Win w sklepach 1minute

Autor: www.dlahandlu.pl 10 sierpnia 2015 14:51

Rok temu Grupa Eurocash podpisała umowę franczyzową z firmą HDS umożliwiającą rozwój sieci sklepów pod marką 1minute. Teraz firma wprowadza do przejętych sklepów koncept Faktoria Win.

Koncept opiera się na podziale win ze względu na konkretne okazje, dla których dedykowane są poszczególne marki. Powstała po to, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji podczas kupowania wina.
W kwietniu br. Faktoria Win zrzeszała 3000 sklepów.

1minute to sklepy typu convenience oferujące szeroki asortyment produktów, począwszy od artykułów spożywczych i napojów, alkoholu, pieczywa, towarów codziennego użytku (gazet, papierosów, baterii, art. higienicznych i chemicznych), poprzez nabiał, świeże kanapki i sałatki, dania gotowe, ciastka i lody, a kończąc na ciepłych daniach fast food oraz gorącej kawie i herbacie. Dodatkowo, w sklepach 1minute możliwe jest doładowanie kart pre-paid, korzystanie z usług Lotto czy opłacanie rachunków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane