PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Firma Grycan chce rozwijać sieć lodziarni, także poprzez franczyzę

Autor: www.dlahandlu.pl 26 marca 2014 16:26

Firma Grycan chce rozwijać sieć lodziarni, także poprzez franczyzę

W 2004 roku Elżbieta i Zbigniew Grycanowie rozpoczęli nowy rozdział w swym biznesowym życiu - wprowadzili na rynek firmowaną własnym nazwiskiem markę: Grycan - Lody od Pokoleń. Dziś pod tym szyldem działa ponad 120 lokali, które tworzą największą w Polsce i jedną z największych w Europie rodzinnych sieci lodziarnio-kawiarni. Frma planuje dalszy rozwój w Polsce oraz poza jej granicami.

Przełomowym dniem biznesowej historii Elżbiety i Zbigniewa Grycanów był 15 sierpnia 2004 roku. W tym dniu należąca do nich od kilkudziesięciu lat lodziarnia przy ulicy Puławskiej 11 w Warszawie zmieniła szyld i zaczęła sprzedawać autorskie lody pod marką Grycan - Lody od pokoleń. Tak powstała pierwsza lodziarnia sieci, którą Elżbieta i Zbigniew Grycanowie zarządzają wspólnie z córką Małgorzatą.

W myśl konsekwentnie realizowanej strategii, firma utrzymuje wysoki poziom tempa rozwoju, otwierając każdego roku lodziarnie w popularnych galeriach handlowych i centralnych punktach największych miast. W 2013 roku sieć powiększyła się o 15 lokali.

Plany rozwoju firmy zakładają zachowanie dynamiki wzrostu na dotychczasowym poziomie i kolejne otwarcia od kilku do kilkunastu lodziarni rocznie. Na mapie inwestycji Elżbiety, Zbigniewa i Małgorzaty Grycanów pojawiają się zarówno lokale wzmacniające obecność i dostępność marki w największych miastach Polski, jak i otwarcia w mniejszych miejscowościach, takich jak Siedlce i Kalisz, gdzie Lodziarnie Firmowe rozpoczęły działalność w ostatnim miesiącu.

Marka Grycan - Lody od pokoleń jest również liderem polskiego rynku lodów familijnych premium we wszystkich formatach sklepów rynku detalicznego - od wielkopowierzchniowych aż po najmniejsze sklepy osiedlowe. W portfolio marki znajdują się lody w opakowaniach 900/1100 ml, 500 ml oraz 150 ml (tzw. porcyjka).

- Naszym celem w pierwszych latach działalności firmy w Polsce było zbudowanie silnej pozycji marki na rynku polskim i zaoferowanie polskiemu konsumentowi lodów w najlepszym wydaniu, z najlepszych składników, według rodzinnych receptur i technologii. Wierzymy, że nadszedł dobry moment, aby wykonać podobną pracę na innych rynkach - przyznaje Zbigniew Grycan.
- Rozwijamy współpracę w obszarze rynku detalicznego z naszymi partnerami w Niemczech oraz Chinach. Testy przeprowadzone na tych rynkach w roku 2013 potwierdziły duży potencjał dla marki i naszych produktów. W kwietniu marka Grycan - Lody od pokoleń będzie obecna na dużych targach lodów w Chinach. Ponadto, jeszcze w tym roku wspólnie z wybranymi partnerami biznesowymi planujemy przetestować kilka kolejnych rynków w Europie i poza Europą - mówi Marcin Snopkowski, Dyrektor Generalny firmy.
Kolejnym ważnym krokiem w budowaniu zasięgu marki Grycan - Lody od pokoleń będzie uruchamianie nowych lodziarnio-kawiarni w formule franczyzy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gosc 2017-03-01 16:15:30

    Super sprawa ,jezeli chodzi o uruchamianie lodziarno-kawiarni w formie franczyzy. Sama nad tym juz mysle.

    Solidna marka bedzie podpora w prowadzeniu takiej dzialalnosci.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane