PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Franczyzobiorca sieci Odido: Elastyczne zaopatrzenie i marka własna to czynniki przewagi konkurencyjnej

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 4 listopada 2013 13:18

Franczyzobiorca sieci Odido: Elastyczne zaopatrzenie i marka własna to czynniki przewagi konkurencyjnej

Uważam, że w obecnych okolicznościach rynkowych właściciele takiego sklepu jak Odido mają większe szanse na utrzymanie się na rynku i stabilny rozwój. Tę szansę daje duży i wiarygodny gracz. Wśród korzyści ze współpracy wymienię takie jak: gazetka, atrakcyjnie zaplanowany sklep, możliwość korzystania z doradztwa, regularny kontakt z halą, promocje i upusty - mówi Jacek Jarzębski, właściciel 2000. sklepu Odido.

- W sieci Odido jestem od ponad kwartału. To stosunkowo krótki okres czasu, ale już obserwuję pozytywne trendy sprzedażowe. Zmienił się też wizerunek mojego sklepu, kojarzony bezpośrednio z marką budzącą zaufanie. Zmienił się na plus również asortyment i ułożenie towarów. Wcześniej szczególnie brakowało nam dobrego dostawcy, który zapewni szkolenia, doradztwo i wsparcie marketingowe. Dużym atutem jest także możliwość elastycznego zaopatrzenia oraz marka własna. Zwłaszcza, że w okolicy mamy potężną konkurencję, m.in. Carrefour, Topaz, Tesco, Biedronkę. Tym bardziej staramy się zyskać przewagę dzięki odpowiedniej jakości obsługi oraz bogatej i dobrej pod względem jakości ofercie - dodaje Jacek Jarzębski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gosc 2016-06-10 08:38:47

    przypuszczam ze to taka sama siec jak Zabka nabijanie ludzi w butelke i zakonczenie wspolpray z dlugiem

  • kk 2013-12-07 19:34:56

    Ceny w makro porażka oprócz promocji. No ostatnio trochę obniżyli bo walczą z coraz niższą sprzedażą. A sieć odido pomyłka. TOPAZ albo PGS polecam nie ładujcie się w g.... odido

  • prowadzący sklep 2013-11-05 12:59:45

    Współpraca całkiem OK- sam prowadzę taki sklep. Gazetka średnio co dwa tygodnie. Produkty promocyjne na ok. 12% marży. Marki własne: ARO (tania) i Fine Food (średnia cena). Towar kupujesz z hali Makro, aby uzyskać rabat do 7% od ceny na półce. Jeśli korzystasz z dostawy Makro to tracisz rabat, a i ceny potrafią być wtedy wyższe. Z dostępnością produktów jest różnie0 nawet tych promocyjnych- czasami są braki, ale to się wszędzie zdarza. Opieka ze strony handlowców z Makro w porządku. Generalnie współpraca układa się pomyślnie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane