REKLAMA
REKLAMA

Franczyzowy Smartshop z dopalaczami chciał sponsorować koncert

Autor: Gazeta Wyborcza 21 września 2010 15:06

Sieć sklepów z dopalaczami miała sponsorować koncert rapera O.S.T.R. w klubie studenckim Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu. Teraz od jego organizacji odcinają się wszyscy, bo nie chcą być kojarzeni z handlem dopalaczami - podaje Gazeta Wyborcza.

REKLAMA

Koncert na otwarcie roku akademickiego miała sponsorować sieć Smartszopów, czyli sklepów handlujących tzw. dopalaczami, substancjami zawierającymi narkotyk. Na plakacie obok logo firmy widniała wiadomość, że w sosnowieckim Smartszopie sprzedawane będą bilety na wydarzenie, a jego zapowiedź znalazła się na stronie internetowej sklepu.

Bartosz Maliszewski z Asfalt Records, menedżer O.S.T.R. zapewnia, że o patronacie Smartszopu nad koncertem nic nie wiedział i stawia organizatorom ultimatum: albo usuną logo z plakatów, albo imprezy w Sosnowcu nie będzie.

Sosnowiecki sklep jest prowadzony na zasadzie franczyzy, zatem centrala nie odpowiada za jego inicjatywy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA