Franczyzowy Smartshop z dopalaczami chciał sponsorować koncert

Autor: Gazeta Wyborcza 21 września 2010 15:06

Sieć sklepów z dopalaczami miała sponsorować koncert rapera O.S.T.R. w klubie studenckim Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu. Teraz od jego organizacji odcinają się wszyscy, bo nie chcą być kojarzeni z handlem dopalaczami - podaje Gazeta Wyborcza.


Koncert na otwarcie roku akademickiego miała sponsorować sieć Smartszopów, czyli sklepów handlujących tzw. dopalaczami, substancjami zawierającymi narkotyk. Na plakacie obok logo firmy widniała wiadomość, że w sosnowieckim Smartszopie sprzedawane będą bilety na wydarzenie, a jego zapowiedź znalazła się na stronie internetowej sklepu.

Bartosz Maliszewski z Asfalt Records, menedżer O.S.T.R. zapewnia, że o patronacie Smartszopu nad koncertem nic nie wiedział i stawia organizatorom ultimatum: albo usuną logo z plakatów, albo imprezy w Sosnowcu nie będzie.

Sosnowiecki sklep jest prowadzony na zasadzie franczyzy, zatem centrala nie odpowiada za jego inicjatywy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane