GK Specjał szkoli sprzedawców sieci Delikatesy Sezam i Nasz Sklep

Autor: Kwartalnik GK Specjał/www.dlahandlu.pl 20 marca 2012 11:36

GK Specjał szkoli sprzedawców sieci Delikatesy Sezam  i Nasz Sklep

W lutym br. ruszył nowy projekt mający na celu przeszkolenie wszystkich pracowników sklepów własnych sieci Delikatesy Sezam oraz Nasz Sklep w dziadzinie profesjonalnej obsługi klienta. Celem projektu jest podniesienie kwalifikacji sprzedawców.

Szkolenie jest przeprowadzane na podstawie materiałów obejmujących trzy moduły: moduł I - znaczenie obsługi klienta, rola sprzedawcy, przywitania i pożegnanie kupującego, narzędzie tzw. dosprzedaży w zwiększaniu obrotów w sklepie; moduł II - analiza potrzeb klienta, typologie zachowań kupujących, aktywne słuchanie oraz techniki "czterech złotych pytań"; moduł III - argumentacje sprzedaży, mówienie językiem korzyści, prezentacja towaru, sprzedaż wiązana oraz asertywność i trudny klient.

Dzięki szkoleniom GK Specjał dostrzega szanse na stały wzrost kompetencji pracowników, co przełozy się na wzrost konkurencyjności sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane