REKLAMA
REKLAMA

Główną barierą dla szkoleń jest brak czasu

Autor: dlahandlu.pl 13 maja 2010 09:34

Szkolenia pracowników sklepów należą do rzadkości. Najczęstszą przyczyną są koszty i brak czasu.

REKLAMA
- Nie wysyłam moich pracownic na szkolenia. Nie mogę sobie pozwolić, żeby nie było ich za ladą. Nie przewiduję kolejnych zatrudnień. Kiedyś dostałem ofertę szkoleń od specjalizującej się w tym firmy. Ceny były zbyt wysokie - twierdzi właściciel sklepu w Grodzisku Mazowieckim.
Jedyną szansą na podniesienie umiejętności personelu są kontakty z przedstawicielami handlowymi.
- Zdarza się, że przedstawiciel wprowadzając nowy produkt ma przygotowaną prezentację, w której opowiada o towarze, o zasadach jego ekspozycji, roli w sklepie i na półce. Wtedy zależy mi żeby słuchały go wszystkie pracownice - informuje handlowiec.
Właściciel sklepu nie słyszał o możliwości wysłania pracowników na darmowe szkolenia organizowane za unijne dotacje.
- Oczywiście wiem, że jakieś szkolenia się odbywają, ale nie mam za bardzo skąd się dowiedzieć jakiej tematyki będą dotyczyły. Nawet nie wiem, która instytucja państwowa je organizuje, więc nie wiem, gdzie szukać informacji - twierdzi handlowiec.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA