Główną barierą dla szkoleń jest brak czasu

Autor: dlahandlu.pl 13 maja 2010 09:34

Szkolenia pracowników sklepów należą do rzadkości. Najczęstszą przyczyną są koszty i brak czasu.

- Nie wysyłam moich pracownic na szkolenia. Nie mogę sobie pozwolić, żeby nie było ich za ladą. Nie przewiduję kolejnych zatrudnień. Kiedyś dostałem ofertę szkoleń od specjalizującej się w tym firmy. Ceny były zbyt wysokie - twierdzi właściciel sklepu w Grodzisku Mazowieckim.
Jedyną szansą na podniesienie umiejętności personelu są kontakty z przedstawicielami handlowymi.
- Zdarza się, że przedstawiciel wprowadzając nowy produkt ma przygotowaną prezentację, w której opowiada o towarze, o zasadach jego ekspozycji, roli w sklepie i na półce. Wtedy zależy mi żeby słuchały go wszystkie pracownice - informuje handlowiec.
Właściciel sklepu nie słyszał o możliwości wysłania pracowników na darmowe szkolenia organizowane za unijne dotacje.
- Oczywiście wiem, że jakieś szkolenia się odbywają, ale nie mam za bardzo skąd się dowiedzieć jakiej tematyki będą dotyczyły. Nawet nie wiem, która instytucja państwowa je organizuje, więc nie wiem, gdzie szukać informacji - twierdzi handlowiec.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane