PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Główną grupą kupującą lody impulsowe są dzieci i młodzież

Autor: dlahandlu.pl 30 kwietnia 2010 07:21

Główną grupą kupującą lody impulsowe są dzieci i młodzież

Najlepszym czasem na sprzedaż lodów jest okres od kwietnia do września. Szczyt przypada na miesiące letnie. - Najpopularniejsze są tak zwane lody impulsowe, czyli na patyku, rożki. Przypada na nie większość sprzedaży. Najczęstszymi klientami są dzieci i młodzież. Nie są oni przywiązani do konkretnych marek, a nawet przeciwnie - poszukują nowości - przekonuje sprzedawczyni ze sklepu w Podkowie Leśnej.

Dlatego producenci lodów co roku wprowadzają nowości. Zmieniają opakowania, składniki lodów. Jednak w praktyce musza dostosować się do preferencji klientów.
- Najlepiej sprzedają się podstawowe smaki- śmietankowy, truskawkowy i czekoladowy. Dobrze sprzedają się tez inne owocowe smaki. W zasadzie nie mam problemów ze sprzedaniem nowości. A jeżeli trwa promocja np. zjedz jednego wygraj drugiego, wtedy lody sprzedają się bardzo szybko - twierdzi sprzedawczyni.
Druga grupa lodów są tzw. lody familijne czyli większe opakowania, które w założeniach producentów można konsumować przez okrągły rok.
- Lody w pojemnikach podlegają takim samym prawom sezonowości jak lody na patyku. Popularne są też te same smaki. Jedyny wzrost sprzedaży lodów familijnych ma miejsce przed Świętami i Nowym Rokiem. Dlatego zima lodówki na lody wykorzystuje do innych celów - informuje sprzedawczyni.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane