Główna wartość programów lojalnościowych to dane o klientach

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2010 15:26

Według Tomasza Wawrzynowa, wiceprezesa zarządu iReward24.pl tworzenie programu lojalnościowego pozwala poznać klienta sklepu, który z anonimowej osoby staje się człowiekiem z imieniem i nazwiskiem.

Program lojalnościowy pozwala dowiedzieć się, co, jak często i w jaki sposób dany klient kupuje w naszym sklepie. Pozwala także na stworzenie dla niego oferty rabatowej, która skłoni go do większych lub częstszych zakupów. Poznanie upodobań klienta sprawia, że możemy dopasowywać ofertę nagród do jego potrzeb, a tym samym bardziej emocjonalnie związać go ze sklepem.

Takie informacje procentują, bo gdy klient pojawia się w sklepie i wczytuje kartę, ekspedientka może mieć podgląd jego profilu na panelu kasy i może mu zaproponować dodatkowe usługi. Zdaniem specjalistów klient coraz częściej przychodzi do wybranego sklepu nie tylko po towar, ale także po określoną atomsferę, której oczekuje, czy rozmowę z ekspedientem, który go kojarzy i może wyróżnić z tłumu. 

Współczesne oprogramowanie pozwala na zaawansowaną analizę danych klientów, tworzenie ich profili zakupów (wybieranych towarów, czasu i miejsca zakupów) i w efekcie podnoszenie sprzedaży sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane