Groszek: Akcje marketingowe wpływają na wzrost wartości koszyka zakupów

Autor: www.dlahandlu.pl 24 maja 2012 11:58

- Akcje marketingowe zachęcają klientów do zakupów w sklepach naszej sieci, a to z kolei przekłada się na zwiększenie wartości koszyka zakupowego w placówkach. Teraz uruchamiamy kolejną loterię dla klientów - nagrodą główną jest samochód osobowy w limitowanej wersji - Mazda MX-5 Spring Edition. Liczymy na to, że loteria zapewni naszym partnerom zwiększenie obrotów - mówi Anna Dobrońska, menadżer ds. marketingu sieci Groszek.

Koncept Groszek już od wielu lat prowadzi intensywne działania marketingowe. Przygotowuje pikniki otwarciowe, organizuje loterie, konkursy, prowadzi program lojalnościowy. W ubiegłym roku w ramach tych przedsięwzięć Groszek rozdał swoim klientom 5 samochodów osobowych oraz wiele nagród w tym sprzęt AGD, laptopy, skutery, czy bony podróżne.

Groszek to ogólnopolska franczyzowa sieć samoobsługowych sklepów spożywczych. Działa od 2000 roku. Groszek posiada ponad 1000 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Organizatorem sieci i właścicielem marki Groszek jest spółka Detal Koncept. Spółka wchodzi w skład Grupy Eurocash.
  • Benek45 2015-01-20 00:39:10

    Groszek sobie radzi całkiem dobrze, chociaż jak czytałem na portalu gowork.pl/opinie_czytaj,35216 pracownicy troche narzekają.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4153

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane