Groszek: akcje marketingowe wpływają na zwiększenie liczby klientów

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2011 11:32

- W 2010 roku przeprowadziliśmy szereg akcji marketingowych i promocyjnych, skierowanych do finalnych klientów. Sięgnęliśmy m.in. po loterie i konkursy z wykorzystaniem kanału SMS. W ramach akcji jubileuszowych rozdaliśmy klientom 3 samochody osobowe oraz wiele innych atrakcyjnych nagród. Prowadziliśmy kampanie reklamowe w najlepszych ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. To wszystko przełożyło się na liczbę i poziom zadowolenia klientów placówek sieci Groszek - mówi Marcin Jeżyna, wiceprezes zarządu, dyrektor sprzedaży i rozwoju spółki Detal Koncept - organizatora sieci Groszek.

- Inwestowaliśmy nie tylko w dynamiczny marketing skierowany do klientów placówek działających pod szyldem "Groszek", ale też w akcje i konkursy przeznaczone dla franczyzobiorców. Jesienią wspólnie z franczyzobiorcami odbyliśmy konferencję szkoleniową w Turcji. Kontynuujemy także cykliczny program Bonus Pack, w którym w zamian za utrzymywanie określonego pakietu asortymentowo-ekspozycyjnego sklepy uzyskują dodatkowe korzyści - dodaje Marcin Jeżyna.

- W 2011 roku chcemy umocnić pozycję sieci we wszystkich województwach, zwłaszcza na zachodzie, północy i w centrum kraju. Cały czas pracujemy też nad podnoszeniem standardów i jakości placówek - podsumowuje wiceprezes Detal Koncept.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane