Groszek stawia na informatyzację i szuka nowych lokalizacji

Autor: pr, dlahandlu.pl 5 lipca 2011 10:55

Groszek stawia na informatyzację i szuka nowych lokalizacji

Sieć Groszek w pierwszym półroczu tego roku uruchomiła kolejne 63 placówki. W całej Polsce pod szyldem Groszek działa już ponad 1100 sklepów. Sieć stawia na informatyzację placówek oraz intensywne działania marketingowe. Koncentruje się na pozyskiwaniu kolejnych lokalizacji, ale także na rozwijaniu bliższej współpracy z obecnymi franczyzobiorcami.

Od stycznia do sieci dołączyło ponad 60 sklepów, głównie w województwach mazowieckim, pomorskim, lubelskim, małopolskim i śląskim.

W mijającym półroczu sieć Groszek kontynuowała proces informatyzacji sklepów. Usprawniła program magazynowo - sprzedażowy. System ułatwia kontrolę zapasów, pozwala w szybki sposób uzyskać kluczowe informacje o sklepie jak wartość obrotu, zysku, czy dane o ilości klientów. Sieć cechuje także rozbudowana, elektroniczna komunikacja z dystrybutorem. Już ponad 75  proc. zamówień z sieci Groszek jest realizowana poprzez elektroniczną platformę zamówień eHurtownia, głównego dostawcy sieci - spółki Tradis.

W najbliższym czasie Groszek skupi się na umocnieniu pozycji konceptu we wszystkich regionach kraju oraz na dalszym podnoszeniu jakości sklepów. Do końca roku sieć chce pozyskać kolejne lokalizacje, zwłaszcza na północy i zachodzie kraju. Najbliższe otwarcia odbędą się w Brozowie (woj. śląskie), Wilkowie (woj. małopolskie) i Zadębiu (woj. pomorskie).

Groszek to ogólnopolska franczyzowa sieć samoobsługowych sklepów spożywczych. Działa od 2000 roku. Groszek posiada ponad 1100 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Organizatorem sieci i właścicielem marki Groszek jest spółka Detal Koncept. Spółka wchodzi w skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis, jednego z największych dystrybutorów artykułów FMCG w Polsce

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane