Groszek wypłacił franczyzobiorcom bonusy na łączna kwotę 2 mln zł

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 23 września 2011 11:49

Groszek rozwija współpracę z obecnymi franczyzobiorcami - przygotowuje m.in. programy targetowe, a w programie lojalnościowym Bonus Pack przekazuje franczyzobiorcom premie pieniężne za utrzymywanie konkretnego pakietu asortymentowo-ekspozycyjnego. Dotychczas, w ramach programu sieć wypłaciła franczyzobiorcom bonusy na łączną kwotę ponad 2 mln złotych.

Partnerom, którym szczególnie zależy na podnoszeniu standardu sklepów i bliższej współpracy handlowej z franczyzodawcą, sieć dedykuje program „Złoty Groszek". Za efektywne prowadzenie placówek oraz konsekwentne realizowanie standardów wyznaczanych przez sieć certyfikat „Złoty Groszek" otrzymało już ponad 50 sklepów.

Od początku tego roku sieć uruchomiła już ponad 100 nowych placówek. Sieć wchodzi w skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis z Holdingu Emperia

.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane