Grupa Ambra wstrzymuje rozwój sklepów Centrum Wina

www.portalspozywczy.pl 17 lutego 2015 11:32

Grupa Ambra, producent i dystrybutor win, na razie zaprzestaje rozwijać sieć sklepów winiarskich Centrum Wina i chce wykorzystać potencjał sprzedaży internetowej.

- Mamy około 25 sklepów Centrum Wina i chcemy teraz łączyć potencjał winezja.pl z naszą bazą klientów Kocham Wino - mówi Robert Ogór, prezes Grupy Ambra.

- Chcielibyśmy więcej zarabiać w tych naszych 25 sklepach i nie myślimy o tym, żeby wyjść z tymi sklepami do mniejszych miast, tylko przez najbliższe dwa lata popracować na synergii dostarczania win do klientów przez internet - dodaje.

Jeszcze rok temu grupa zapowiadała ekspansję sklepów Centrum Wina i inwestycje w kolejne lokalizacje. Zapewniała, że nie planuje spowolnienia rozwoju. Przychody sklepów nadal nie przekraczają 10 proc. przychodów Grupy. 

Centrum Wina to największa w Polsce sieć specjalistycznych sklepów winiarskich i integralna część Grupy Ambra, która jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej.

Centrum Wina powstało 15 lat temu i jest największym importerem wina w Polsce. W swojej ofercie posiada ponad 1000 gatunków win w różnych przedziałach cenowych z 50 najważniejszych regionów winiarskich z całego świata od ponad 100 wyselekcjonowanych dostawców.

Na koniec 2014 roku dług netto Grupy Ambra wynosił ponad 100 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane