REKLAMA
REKLAMA

Grupa Eurocash świętuje 20-lecie. Wierzy, że konsumenci preferują mniejsze sklepy

Autor: dlahandlu.pl 1 kwietnia 2015 16:57

Grupa Eurocash świętuje 20-lecie. Wierzy, że konsumenci preferują mniejsze sklepy Fot. Eurocash

Grupa Eurocash, największy hurtowy dystrybutor produktów FMCG w kraju świętuje swoje 20-lecie. Jak zapewniają przedstawiciele spółki firma „konsekwentnie wspiera rozwój niezależnych sklepów, które dziś na nowo zdobywają siłę i pozostaną najważniejszym segmentem rynku dystrybucji w Polsce.”

REKLAMA

- Konsekwencja działania, słuchanie potrzeb klientów i konsumentów oraz pielęgnowanie ducha przedsiębiorczości - te trzy wartości przyświecały nam w Eurocash od zawsze. Wsłuchując się w głos konsumentów wiemy, że preferują mniejsze sklepy. Chcą robić zakupy blisko domu, wymagając jednocześnie wysokiego poziomu obsługi, odpowiedniego zaopatrzenia i przystępnych cen. Przez lata nie wszyscy w to wierzyli - my tak. Wiarę i wiedzę przełożyliśmy w czyny. Od lat konsekwentnie wspieramy naszych klientów, inwestując w rozwój rynku tradycyjnego miliardy złotych, osiągając coraz większą skalę działania i dostarczając niezależnym sklepom narzędzia, dzięki którym mogą być konkurencyjni wobec sklepów wielkopowierzchniowych - mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash komentując rocznicę 20-lecia firmy.

Grupa Eurocash to największa firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji, koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów i placówek detalicznych w całej Polsce. W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash formatów franczyzowych skupionych jest ponad 12 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA