Grupa IMS zanotowała 38-proc. wzrost sprzedaży w segmencie usług digital singage

Autor: www.dlahandlu.pl 15 maja 2012 12:54

Notowana na NewConnect spółka Internet Media Services opublikowała wyniki za I kwartał 2012 roku. Grupa IMS w pierwszym kwartale 2012 roku wypracowała skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży na poziomie 6,4 mln zł, co stanowi wzrost o 25 proc. w stosunku do porównywalnego okresu 2011 roku.

- Sukcesywnie zwiększamy liczbę obsługiwanych klientów w każdym z segmentów naszej działalności. Na koniec pierwszego kwartału br. zwiększyliśmy ilość obsługiwanych obiektów z zakresu audio i video oraz aromamarketingu o 24 proc. w stosunku do I kwartału roku ubiegłego. Pierwszy kwartał tego roku zakończyliśmy posiadając 5,3 tys. podpisanych długoterminowych kontraktów z naszymi kontrahentami - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.

Zysk ze sprzedaży Grupy IMS wyniósł 758 tys. zł i był wyższy o ponad 162 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku. W segmencie sprzedaży usług abonamentowych audio i video nastąpił wzrost o 26 proc., w segmencie usług Digital Signage o 38 proc., natomiast w segmencie sprzedaży aromamarketingu o 29 proc.

- W kolejnych kwartałach planujemy zwiększenie liczby obsługiwanych obiektów, tym samym osiągając wzrost wpływów ze stałych usług abonamentowych. Stawiamy na dynamiczny rozwój naszych usług, zwłaszcza w zakresie Digital Signage oraz systemów lokalizator. Planujemy instalację interaktywnych standów w 12 galeriach handlowych na terenie całego kraju - dodaje Michał Kornacki, prezes IMS S.A.

Zarząd IMS S.A. podtrzymuję realizację prognoz na 2012 rok opublikowanych w lutym br. roku, które zakładają osiągnięcie przychodów netto ze sprzedaży na poziomie 29,8 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane