REKLAMA
REKLAMA

Gzella inwestuje w rozwój sieci sklepów własnych

www.portalspozywczy.pl 31 marca 2015 20:50

Aktualnie mamy ponad 200 sklepów a w ciągu roku otworzymy kolejne 100. Celem długoterminowym jest osiągnięcie poziomu 500 delikatesów w Polsce i pełne pokrycie rynku tradycyjnego – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

REKLAMA

Obecnie rynek dystrybucji w branży mięsnej tworzą przede wszystkim silni gracze o ugruntowanej pozycji i mali dystrybutorzy, którzy uzupełniają dystrybucję globalną. – Rynek stopniowo się zmienia. Dystrybutorzy coraz szerzej wprowadzają nowoczesne systemy zarządzania wiedzą o kliencie, powstają bazy CRM, gdzie można zarządzać profilem klienta, czy też mobilne systemy zarządzania strukturą handlową. Na tym buduje się dziś przewagi konkurencyjne – wyjaśnia Hanna Lisewska. 

Zaznacza, że jej firma wypracowała autorskie standardy rozwoju biznesu. - Zapewniamy pakiet szkoleń, dbamy o wizerunek wewnątrz i na zewnątrz sklepu tak, aby klient odczuł efekt końcowy. W naszych delikatesach ma się czuć jak w domu - podkreśla prezes Gzelli. I dodaje: - W najbliższych miesiącach będziemy inwestować przede wszystkim w rozwój sklepów własnych, ich wyposażenie na poziomie zapewniającym wysoki standard obsługi.

Więcej na portalspozyczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA