Gzella modyfikuje format sklepów

www.portalspozywczy.pl 30 maja 2015 15:48

Gzella modyfikuje format sklepów

Gzella na przestrzeni ostatnich dwóch kwartałów wzmocniła znacznie sieć sprzedaży inwestując w nowe punkty. Przyjęta strategia głębokiej penetracji rynku pokazuje dziś w wynikach, że poczynione z końcem 2014 r. założenia okazały się słuszne.

Jedynie w maju uruchomione zostało kolejne 5 nowych sklepów: w Obornikach, Gorzowie Wielkopolskim, Gdyni Kosakowo, Szczecinie i Redzie, co daje liczbę ponad 210-ciu delikatesów mięsnych w Polsce. Zakolejkowane już są następne punkty: w Szczecinie oraz w Warszawie. 

Drugie półrocze to już nie tylko rozwój sieci, ale również budowanie świadomości marki oraz modyfikacja formatu. - Wybrane lokalizacje, które będą otwierane w drugim półroczu planujemy wyposażyć w punkt gastronomiczny pod nazwą „Przystanek na gorąco”. Pilotażowo sklep z takim food cornerem funkcjonuje w Gdyni Kosakowie. To rozszerzenie funkcjonalne ma na celu nie tylko zadowolenie klienta, ale również budowanie skojarzeń dbania o jego dobre samopoczucie w miejscu dokonywania zakupów - tłumaczy Beata Zielińska z firmy Gzella.

Praca nad rozwojem jakości punktów sprzedaży to nie tylko nowe usługi, ale również nowoczesne standardy wyposażenia. Jako jedyna na rynku marka Gzella prezentuje swoje produkty w prostokątnych ladach oświetlonych tak, by zwiększyć atrakcyjność ekspozycji produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane