Gzella Net celuje w 500 sklepów własnych

www.portalspozywczy.pl 12 lipca 2017 12:07

Część klientów wybiera duże sieci handlowe, wśród nich dominują szczególnie ludzie młodzi. Jednak wciąż poszerza się grupa klientów, którzy skłaniają się ku wyspecjalizowanym sklepom mięsnym  - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

Hanna Lisewska zauważa, że wśród klientów, którzy kupują mięsa i wędliny w dużych sieciach handlowych przeważają ludzie młodzi.

- Preferują oni nowoczesny kanał dystrybucji przede wszystkim z uwagi na takie czynniki, jak dogodna lokalizacja punktu, oszczędność czasu, atrakcyjne promocje czy kompleksowość zakupów. Gzella, jak na lidera branży mięsnej przystało, nie zaniedbuje sklepów sieciowych i wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie. Przykładem jest chociażby współpraca z duńskim koncernem Netto, czy portugalską Biedronką - dodaje.

Prezes Gzella Net podkreśla jednocześnie, że wciąż poszerza się grupa klientów, którzy skłaniają się ku wyspecjalizowanym sklepom mięsnym. 

- Analizujemy szlaki komunikacyjne naszych klientów i na tej podstawie wybieramy kolejne lub zmieniamy aktualne lokalizacje Delikatesów Mięsnych Gzella. Sklepy cieszą się popularnością ze względu na bogaty i zróżnicowany asortyment zawsze świeżych wędlin, ale konsumenci doceniają też wykwalifikowany personel. Bez wątpienia atutem naszych Delikatesów są dostępne na życzenia klienta usługi – mielenie, vakowanie i stickerowanie wybranego mięsa na miejscu - dodaje.

W 2015 r. Gzella Net rozpoczęła realizację strategii, której celem jest zbudowanie sieci liczącej 500 sklepów mięsnych. Obecnie spółka dysponuje ok. 280 placówkami.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane