Handel i gastronomia stracą na odpadnięciu Polaków z Euro 2012

Autor: wp.pl 20 czerwca 2012 11:00

Po odpadnięciu naszej piłkarskiej reprezentacji z Euro 2012 płakali nie tylko kibice, ale też przedsiębiorcy. Na braku awansu do ćwierćfinału straci gastronomia i handel - czytamy w Wp.pl.

Z badań wynika, że kiepski wynik piłkarzy na dużych imprezach sportowych ma nawet negatywny wpływ na giełdę. Jak mówi Wp.pl analityk ING TFI Paweł Cymcyk, nie będzie już tej radości i powiązanej z nią konsumpcji. Stracą te branże, które najbardziej korzystają z Euro 2012: handel, reklama, media i przede wszystkim gastronomia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane