REKLAMA
REKLAMA

Handel i gastronomia stracą na odpadnięciu Polaków z Euro 2012

Autor: wp.pl 20 czerwca 2012 11:00

Po odpadnięciu naszej piłkarskiej reprezentacji z Euro 2012 płakali nie tylko kibice, ale też przedsiębiorcy. Na braku awansu do ćwierćfinału straci gastronomia i handel - czytamy w Wp.pl.

REKLAMA
Z badań wynika, że kiepski wynik piłkarzy na dużych imprezach sportowych ma nawet negatywny wpływ na giełdę. Jak mówi Wp.pl analityk ING TFI Paweł Cymcyk, nie będzie już tej radości i powiązanej z nią konsumpcji. Stracą te branże, które najbardziej korzystają z Euro 2012: handel, reklama, media i przede wszystkim gastronomia.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA