Handel tradycyjny najważniejszym kanałem sprzedaży piwa

Autor: pr 15 lutego 2012 11:36

W 2011 r. Grupa Żywiec utrzymała swój udział rynkowy (ponad 33 proc.) w detalu tradycyjnym, który pozostaje najważniejszym kanałem sprzedaży piwa.

W detalu tradycyjnym marka Tatra (Tatra Jasne, Tatra Mocne i Tatra Grzaniec) stała się marką numer jeden, osiągając pod koniec roku ponad 15 proc. udział rynkowy. Co więcej, Tatra Jasne została najszybciej rosnącą marką na polskim rynku piwa, zyskując 2 p. proc. udziałów rynkowych (vs. 2010 r.).

Również marki premium Grupy Żywiec zakończyły rok dobrym wynikiem. Heineken zanotował zwiększenie sprzedaży a wolumen Desperadosa osiągnął dwucyfrowy wzrost. Wyniki sprzedaży tych dwóch marek są dowodem na to, że pomimo rozwoju tanich piw na polskim rynku, marki premium mogą również przyciągać klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane