REKLAMA
REKLAMA

Him! International: Sieci powinny uczyć się sztuki promocji od Żabki

Autor: esmmagazine.com, dlahandlu.pl 15 lipca 2016 10:34

Him! International: Sieci powinny uczyć się sztuki promocji od Żabki fot. za Żabka Polska

Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Him! International wynika, że polscy klienci sklepów Żabka prawie dwukrotnie częściej poszukują promocji, niż kupujący w innych sklepach. 28 proc. respondentów twierdzi, że promocje są głównym powodem odwiedzenia sklepów Żabka, w porównaniu do 15 proc. w przypadku innych sklepów w Polsce - podał portal esmmagazine.com.

REKLAMA

Ponadto, klienci Żabki doceniają szybkość obsługi. 20% klientów Żabki decyduje się na zakupy w tej sieci, ponieważ mogą szybko "wejść i wyjść".

- Kupujący w Żabce są "na polowaniu", co oznacza, że są mniej lojalni brandowi i bardziej otwarci na zewnętrzne bodźce - twierdzi firma Him! International. Jest to okazja dla międzynarodowych detalistów, aby czerpać inspirację z Żabki w zakresie mechanizmów promocyjnych.

Flagową akcją, która miała za zadanie przyciągnąć klientów do Żabki były wielosztuki. Od 25 września 2013 roku na klientów sieci Żabka oraz Freshmarket czekała oferta produktów, które połączone zostały w tzw. "wielosztuki". Nowa oferta nie była promocją, tylko stałym elementem oferty przygotowanej dla klientów sklepów.

Przypomnijmy, według ostatnich doniesień Mid Europa Partners przymierza się do sprzedaży sieci handlowej Żabka. Fundusz wybrał doradcę. Z informacji "Pulsu Biznesu" wynika, że wycenianą na 1 mld euro spółkę będzie sprzedawał JP Morgan. Eurocash przyznaje, że jest zainteresowany kupnem sieci.

 

  • TMK-k 2016-07-15 11:35:20

    ..żeby jeszcze dokupili coś z oferty stadardowej to byłby sukces ;) 🐑🐑🐑🐑

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA