Hitpol: jednolity system zarządzania służy budowaniu lojalności

Autor: dlahandlu.pl 18 października 2010 14:47

Tworzenie jednolitego systemu zarządzania, który buduje wśród partnerów lojalność wobec sieci, stosowanie jednolitego systemu zaopatrzenia sklepów, kreowanie wspólnej polityki cenowej dla produktów promowanych w gazetkach promocyjnych oraz wdrożenie spójnego systemu informatyzacji sieci w ramach programów KC Market i KC Menadżer - to najważniejsze założenia współpracy z franczyzobiorcami sieci Hipol.

Nowością jest Program Dobrego Klienta sieci, skierowany jest do klientów detalicznych, którzy dokonując zakupów w wybranych sklepach zbierają punkty w systemie informatycznym, które następnie wymieniają na wybrane przez siebie nagrody (m.in. sprzęt AGD, sportowy). -

Sieć powstała w roku 2000 zrzeszając 9 placówek handlowych. Obecnie skupia ponad 100 sklepów pod marką Hitpol. Centrala wydaje ośmiostronicową gazetkę promocyjną  z ponad setką produktów, która jest kolportowana w liczbie ponad miliona sztuk rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane