REKLAMA
REKLAMA

Hoop Polska wzmacnia dział sprzedaży w kanale tradycyjnym

Autor: portalspozywczy.pl 20 kwietnia 2010 21:39

Rok 2010 Hoop Polska rozpoczęła 40-procentowym wzrostem zatrudnienia w dziale sprzedaży, a założenia sprzedażowe uzależnione zostały od potencjału każdego regionu.Wzmocniony został dział trade marketingu i stworzony dział odpowiedzialny za sprzedaż hurtową.

REKLAMA

Od listopada 2009 funkcję dyrektora sprzedaży pełni Robert Rohoza, który dokonał restrukturyzacji działu, m.in. powołując na stanowisko dyrektora sprzedaży tradycyjnej Grzegorza Klibera. - Poprzez powyższe działania planujemy obsługiwać bezpośrednio około 30 000 punktów detalicznych w skali miesiąca - deklaruje dyrektor Rohoza.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA