Intensywny rozwój sieci Blue Stop

Autor: www.dlahandlu.pl 28 czerwca 2013 12:44

Z logo Blue Stop funkcjonuje już prawie 70 placówek handlowych. Według stanu na czerwiec br. firma przygotowuje się do otwarcia kolejnych 31 sklepów. Firma podaje, że do projektu przystępuje średnio pięć sklepów tygodniowo.

Blue Stop to brand spółki Delko adresowany nie tylko do drogerii, ale wszystkich sklepów, które w swoim asortymencie posiadają artykuły chemiczne i drogeryjne. Opracowany przez firmę model działania nie jest typowym modelem franczyzowym. - To działanie partnerskie, którego celem poza pozyskiwaniem nowych powierzchni handlowych jest też, a może przede wszystkim integracja mająca na celu osiąganie wspólnych korzyści - mówił w kwietniu Dariusz Kawecki, prezes Delko.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane