Inwestycje w nowe koncepty i ceny w DC kosztowały Eurocash 11 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 21 listopada 2016 11:58

Inwestycje w nowe koncepty i ceny w DC kosztowały Eurocash 11 mln zł Fot. za delikatesy.pl

W ostatnich latach Grupa Eurocash oprócz inwestycji w nowe formaty detaliczne jak 1Minute, Kontigo, abc na kołach, Faktoria Win oraz Duży Ben postanowiła wdrożyć tzw. Projekt Świeżych. Jest to inwestycja w jakość i ceny, aby wzmocnić pozycję rynkową Delikatesów Centrum.

Firma w prezentacji rynkowej tłumaczy, że rentowność spółki w trzecim kw. 2016 r. była pod negatywnym wpływem m.in. dodatkowych kosztów projektu świeżych i nowych projektów detalicznych, które pochłonęły 11 mln zł.

Na koniec trzeciego kwartału 2016 sieć Delikatesów Centrum liczyła 1040 placówek (21
otwarć i 41 zamknięcia). W drugim kwartale 2016 r. było ich 1060, a w pierwszym 1065.

W 2015 r. na koniec czwartego kwartału było 1076 delikatesów, na koniec trzeciego kw. 1042, na koniec drugiego 1022, a na koniec pierwszego kw. 2015 r. 1007.

Oznacza to, że od końca pierwszego kwartału 2015 r. do końca trzeciego kwartału 2016 r. sieci przybyło 33 placówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane