REKLAMA
REKLAMA

Jak właściciele sklepów w małych miejscowościach mogą zabiegać o klienta?

Autor: Nasz Kolporter 18 czerwca 2014 10:46

– Przede wszystkim dbać o ich potrzeby. Często bywa tak, że realizujemy specjalnie zamówienia mieszkańców. Gdy słyszymy, że klient czegoś szuka, zapisujemy to i staramy się jak najszybciej ściągnąć wskazany towar do naszego sklepu. Tym zyskaliśmy szacunek u kupujących, którzy wiedzą, że mogą na nas polegać – przekonuje właścicielka firmy Initio, kontrahentka Kolportera z województwa lubelskiego.

REKLAMA

Dbać należy jednak także o podstawowy asortyment. Ten również musi spełniać oczekiwania klientów. - Chociaż tutaj sytuacja jest dość klarowna. Największą popularnością, oprócz artykułów spożywczych, cieszą się alkohol i papierosy. Taka jest struktura małych miejscowości - przyznaje.

Firma Initio często w swoich sklepach zachęca do zakupu towarów poprzez promocję. - Przez tyle lat zdążyliśmy wyrobić sobie odpowiednie kontakty, dlatego często możemy zastosować naprawdę fajne zniżki. Stałą praktyką jest dorzucanie jednego produktu gratis. Nam się to opłaca, bo wcześniej kupujemy towary po bardzo niskiej cenie. To wymaga od nas pomysłowości i kreatywności, ale przynosi świetne rezultaty - dodaje. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA